poniedziałek, 18 czerwca 2012

ostatnie dni w Hiszpanii

W środę przylatuje K. ( będzie pracowała przez miesiąc u mojej rodzinki ) a w niedziele rano ja wracam do Polski. Ciesze się, ze wracam, ale z drugiej strony jest mi smutno .. bardzo przywiązałam się do mojej host rodzinki, są dla mnie jak prawdziwa rodzina. Na sama myśl o tym, ze będę musiała powiedzieć im  "adios" mam łzy w oczach. 

Jestem w trakcie pakowania, ale mam z tym duży problem, bo możecie sobie wyobrazić jak wygląda pakowanie po tylu miesiącach pobytu za granica. Obkupiłam się co niemiara! Chyba jednak przesadziłam z zakupami, szczególnie z butami - mam aż 12 par :/
Niestety muszę wyrzucić kilka rzeczy, a kilka drobiazgów które kupiłam do pokoju zostawię dla moich następczyń :) 
 
Ostatnio trochę zaniedbałam się z opowiadaniem o miejscach które odwiedziłam w Hiszpanii, ale to wszystko dlatego, ze nie mam ze sobą mojego laptopa na którego zgrałam wszystkie zdjęcia z wycieczek.
Kiedy będę już w kraju obiecuje, ze to nadrobię :)

A jak spędzam ostatnie dni przed wylotem?
Oglądając mecze Euro 2012, leniuchujac nad basenem ( wczoraj moje ukochane hiszpańskie słońce zjaralo mnie na czerwono )




Od czasu do czasu spotykam się z koleżanką z Niemiec, jest bardzo mila, lubię z nią rozmawiać, robić zakupy czy zwiedzać :)
Ostatnio wybrałyśmy się na zakupy do Madrytu i muszę przyznać, ze był to jeden z lepszych wypadów do stolicy w ciągu ostatnich 8 miesięcy. Danke C. :*





piosenka na dziś :)






 
 



4 komentarze:

  1. Jeśli coś nie zmieści Ci się do walizki chętnie zaopiekuję się tym przez następny rok :D
    A teraz, poza pakowaniem pozostaje Ci już tylko wyciskanie z tych ostatnich dni ile się da, żeby nie zmarnować nawet sekundy...

    OdpowiedzUsuń
  2. z jednej strony wkurzają cię dzieciaki mega mocno, a z drugiej nie chcesz jechać, skąd ja to znam...

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie możesz wysłać do Polski paczką tego nadbagażu?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. myslalam o tym, ale 30 euro za kilogram :(
    juz jestem w domu, jutro dodam posta :)
    pozdrwaiam

    OdpowiedzUsuń