sobota, 14 lipca 2012

Leon


To może od dziś będę pisać troszkę o moich podróżach po Półwyspie Iberyjskim :)
Na początku Leon. 


Miasto położone w północnej Hiszpanii, zimą dość mroźne. 
Przyjechałam tu razem z moją host rodzinką, odwiedziliśmy rodziców mojego hosta, którzy właśnie tu mieszkają. Od razu mówię, że nie zwiedziłam za dużo, ale wystarczająco żeby złapać przeziębienie - było wtedy naprawdę zimno.

Co najbardziej mnie zachwyciło? Chyba Katedra Santa María de la Regla. Jest cudowna! Ma śliczne ołtarze, krużganki i prześliczne witraże, które przepięknie rozświetlają wnętrze.




 Spacerując po mieście zobaczyłam też piękne kamienice ....


 ... i budowlę o nazwie Casa de los Botines projektu Gaudiego <3



Po zwiedzaniu oczywiście nie obyło się bez zakupów :D ale na to już nic nie poradzę, to taka moja mała słabość ... 

4 komentarze:

  1. o! fajnie, że bedziemy mogli pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, chętnie doradzimy:)

    Gaudi mistrzunio zachwyca mnie swoimi projektami:) ale ja tylko te w Barcelonie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Katedra i Gaudi <33
    Ładny kolor marynarki, ostatnio kupiłam taką spódnicę w takim neonie :D

    Moja nieobecność była spowodowana pracą, teraz ponownie się reaktywuję :D jestem mega ciekawa tych 2 wersji, czekam z niecierpliwością.
    I za minut kilka odpiszę Ci na maila :) być może dziś będę mieć w końcu gg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsca, piękna Katedra, świetne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń