poniedziałek, 6 sierpnia 2012

wakacyjna rutyna

cześć :)
Musze się pochwalić, że dostałam wczoraj piękne wideo od moich dzieci z Hiszpanii. Kiedy to oglądałam nie mogłam powstrzymać się od płaczu! Dopiero teraz poczułam jak bardzo za nimi tęsknię.
Chłopcy mówią o tym, że nie są zadowoleni z tego, że obcięłam włosy, wspominają o tym, że spędzają właśnie wakacje u swoich dziadków w Zaragozie, proszą mnie też abym odwiedziła ich jak najszybciej mogę, bo bardzo za mną tęsknią ( JA ZA NIMI BARDZIEJ! )
Szkoda, że nie mogę go udostępnić, ale niestety wysłali mi go na facebooku :(

Co poza tym?
hmm wakacje płyną, do rozpoczęcia nauki coraz bliżej, chyba zaczynam się stresować ...

W tym tygodniu miałam plany zabrać się za gramatykę portugalskiego, ale nic z tego nie wyszło, bo w ręce wpadła mi książka W.Cejrowskiego " Gringo wśród dzikich plemion " <3
Jeszcze w liceum udałam się na spotkanie z autorem, który podpisał mi książkę, ale nie przeczytałam jej od razu, bo przed maturą nie było czasu. Potem zabrałam ją ze sobą do Hiszpanii, ale tam wolałam czytać po hiszpańsku. Więc " Gringo ... " stało się tylko moim nieszczęsnym nadbagażem.
Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że to najlepsza książka jaką czytałam w życiu.
Nawet " 11 minut " P. Coelho nie wygrało z dziełem pana Cejrowskiego. Polecam!



:*







5 komentarzy:

  1. Śliczny widok!:)
    Też czytałam książkę, i p. Cejrowski świetnie pisze:) Wolę jego książki niż programy, w których wydaje mi się nieco chamski i ordynarny...:/

    Którą w końcu sukienkę założyłaś na wesele?:) W ogóle jak się udało?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. założyłam ten drugi zestaw :) wesele baaardzo się udało, dziękuje :*
      zdj nie dodałam, bo nie miałam fajnych :(
      buziaki!

      Usuń
  2. Ech to tak jak ja ostatnio, z tymi zdjeciami:)
    Kochana, pielgrzymka daje takiego powera, tam jest tak cudowna atmosfera, że dałabyś radę na bank! Nawet koleżanki, po których nie spodziewałam się, że dojdą, jednak dochodziły:) Więc próbuj w przyszłym roku! Może się spotkamy u celu:) Od Ciebie rusza jakaś pielgrzymka? Bo ja się nie orientuję za bardzo w innych miastach, jak to wygląda:) Znam tylko te z moich okolic;)
    Ja bardzo ubolewam nad tym, ze w tym roku nie idę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ode mnie też ruszają, więc mogłabym się wybrać.
      Głowa do góry! może za rok się spotkamy u celu :)

      Usuń
    2. Ja w tym roku będę w Częstochowie również, ale jadę samochodem. Fajnie byłoby się spotkać na pielgrzymim szlaku:) heh Wczoraj właśnie spotkałam się z koleżanką, z którą kiedyś byłam razem na pielgrzymce, ale ona od 3 lat już nie chodzi, i też właśnie żałuje, że znowu nie poszła, i już się nastawiłyśmy na następny rok:)

      Pokaż no tą nową fryzurę!:P

      Usuń