wtorek, 30 października 2012

dzień jak nie co dzień


Tego mi trzeba było - rozmowy z przyjaciółką :) Popołudnie spędziłam z koleżanką z liceum
K. jest świetną kumpelą. Wiem, że kiedy mam problem zawsze mogę się jej wygadać, wyżalić, poradzić się jej. Ona mi zawsze pomoże, zawsze znajdzie dla mnie czas. Nie ma dla nas tematów tabu. Cieszę się, że mam kogoś takiego jak ona.
Bo takich ludzi w moim życiu nie mam wielu, ale śmiało mogę powiedzieć,że moja siostra jest jedną z nich :)
Kiedy znajdę chwilkę napiszę o niej oddzielnego posta! Już dawno chciałam to zrobić, ale jakoś brakowało mi czasu. Teraz obiecuję, że niedługo zrealizuję mój plan.







2 komentarze:

  1. fajnie, że znowu dodajesz posty :) czekam na obiecane kreacje :) moja najlepsza przyjaciółka niestety siedzi w UK i rzadko gadamy, a jeszcze rzadziej sie widzimy, niestety ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj tak przyjaciele są bardzo ważni i trzeba docenić to że się ich ma i dbać o te przyjaźnie :)

    OdpowiedzUsuń